Mala škola astrologije
Dinamika na nebu
koju pokreće aktuelan trigon Venere u Lavu sa Uranom u Ovnu i aplikacioni
sekstil Venere i Jupitera u Blizancima, kao i aplikacioni kvadrat sa Marsom u Škorpionu
me inspirisao da objavim korespondenciju sa bloga izmedju čitalaca i mene a vezano
za ljubav i brak. Iz 121 +21 komentara, odnosno pitanja i odgovora, mozete po
nešto naučiti i napraviti analogiju sa dešavanjima u vašem horoskopu.
21
коментар: Venera- Ljubav. vladar 5 kuce
Анониман12:00 пре подне
Poštovana Vesna,
dešavaju se veze u školi,na poslu pa i na
univerzitetu. Da li je to uticaj vl.9 u 5 ili ipak vl.5 u 9?
Astrolog Vesna12:34 пре подне
Generalno, vladar 5-ljubav u 3 kuci- ljubav
u osnovnoj školi, čak vrticu. Vladar 5 u 5 kući, ljubav u srednjoj školi.
Vladar 5 u 9 kuci. ljubav na fakultetu. Recimo vl 5 u 11 kuci donosi
prerastanje prijateljstva u ljubav ili upoznavanje partnera preko prijatelja.
Анониман10:28 поподне
Da li ljubav izostaje kada nam Saturn
tranzitira petom kućom ? (natalni se nalazi u osmoj)
Astrolog Vesna11:02 поподне
Ako je osoba u ljubavnoj vezi, dovodi do
preispitivanja njenog kvaliteta. Sa prestankom tranzita Saturna, prave ljubavi
opstaju, veza biva stabilnija nego ranije. Tranzit nema prijatnu prirodu, jer
oba partnera trpe sukobljavajući se sa preprekama koje treba prevazići. Česta
je pojava zahladjenja odnosa, medjusobnog distanciranja, osećaja da se ljubav
ohladila. Ali Saturnov tranzit prekida samo one veze, brakove, koji nisu
izdrzali ispit vremena.
Ako se ljubavna veza započinje u vreme
Saturnovog tranzita, a pri tome nisu aflikovani vladar 5 polja, Venera , Sunce,
odnos će od početka imati potreban kvalitet. Naravno da je polazište dobar uporedni horoskop.
Анониман4:44 поподне
Šta je potrebno da vam pošaljem kako biste
mi odredili kada mogu začeti dijete odredjenog pola?
Astrolog Vesna2:56 пре подне
Potrebni su kompletni podaci o vremenu i
mestu rodjenja. Na osnovu natalnog horoskopa se izracunavaju tablice plodnih
dana i verovatnoce pola deteta od 98% za sledecih godinu. Metoda je zasnovana
na klinickim ispitivanjima Eugena Jonasa.
Zorica6:32 поподне
Draga Vesna,
Mnogo Vam hvala na ovoj analizi! Nisam
očekivala da će biti ovako opširna i fokusirana na ono što je zaista bitno.
Zanimljivo je ovo što ste mi pomenuli za ime, nisam ga naslijedila ni od koga,
zaslugom mog tate (Jarac/Asc u Sco) koji nikako nije želio da sestra i ja
dobijemo ponovljeno ime, i provjeravao je da li je nekad u porodici postojala
neka Zorica. On je dobio ime po bratu svog oca, koji je kao dječak poginuo
posle Prvog svjetskog rata, i nikada nije volio to što je naslijedio ime.
Zadovoljna sam jako analizom, i preporučivaću
Vas. A možda Vam se i ja opet javim, za neke druge oblasti. :)
Puno pozdrava,
Zorica.
Astrolog Vesna12:11 пре подне
Hvala Zorice.
Анониман6:21 поподне
Da li Venera opisuje ženu pre a mesec ženu
u braku, i da li je ako je venera bolje postavljena bolje da žena ostane van
braka, odnosno da zivi sa partnerom ali bez ugovora tj. papira
Astrolog Vesna6:51 поподне
Venera je uvek i kod oba pola, želja za
ljubavlju, empatijom, harmonijom, skladom, kreativnošću. Venera je signifikator
devojke ali i zene, braka, jer je prirodni vladar polja braka. Mesec je nosilac
emocionalne i intelektualne aktivnosti, zelje da se zaštiti, stavi pod svoje
okrilje... Prirodni je signifikator cetvrtog polja, odnosno porodice.
Pojednostavljeno, u ženskom horoskopu je pre svega signifikator žene koja se
ostvarila kao majka. Najbolja solucija je da Venera i Mesec imaju skladan
aspekt. To o čemu vi pišete, a vezano za brak "bez papira" , moze se
odnositi na Veneru u Vodoliji, vladara sedmog polja u istom znaku ili prisustvo
Urana u sedmoj kuci. Nekonvencionalan brak, bez gradjanskog venčanja.
Анониман9:29 поподне
Ako smem, iznela bih sopstveno iskustvo
vezano za Veneu u Vodoliji. Ljubav odjednom dosla, zaljubljenost ogromnih
dimenzija, prsten na ruci kao znak veridbe..Koliko sam ga isčekivala, nakon sto
sam ga dobila, sve više mi je pocela preoletati misao glavom : da li mi ovo
treba, osećam se čudno, sta ako se ponovo zaljubim...ne, nisam spremna :) Tako
da, defitivno su Vodolijski ljubavni okviri skloni begu od tradicije.
Astrolog Vesna10:49 поподне
Hvala Vam sto ste podelili licno iskustvo
sa nama :)
Анониман4:35 поподне
Ako mogu pitam jednu stvar koja je meni kao
nekome ko je tek počeo da se zanima za astrologiju dosta konfuzna:
vladar 5. kuće (sunce) mi se nalazi u 8. kući
gde pravi konjukciju sa saturnom (vladarom 10. kuce). obe planete se nalaze u
strelcu (iako 8. kuca počinje u škorpiji) i prave kvadrat sa dispozitorom
(jupiterom) koji je u 12. kući u ribama.
pokušavam da protumačim ovaj aspekt, ali mi
nesto ne ide... :)
mala pomoć?
Аstrolog Vesna
Аstrolog Vesna
............Vasa potreba da svoja
ljubavna osećanja držite pod kontrolom, doživeće transformaciju. Bojazan da se
otvoreno predajete u ljubavi, može poticati od podsvesnog straha da ćete biti
povredjeni od strane ljubavnog partnera. Može se manifestovati kroz
kontrolisanu seksualnost i eventualnu nadkompenzaciju kvantitetom.
Svaka vrsta forme će se raspasti,
navodeći vas da se predate bezuslovnoj ljubavi. Kroz napor i osećanje gubitka,
vasa duhovnost ce doprineti da razrešenje možete pronaći uposvesti. Pratite
svoje snove i intuiciju, koji vam mogu pruziti odgovore.
121
коментар: Venera, Saturn, Uran, brak. vladar 7 kuće
Анониман9:35 поподне
Da li je tačno da vladar sedme u prvoj daje
jaku povezanost medju supruznicima, tretira se kao pozitivan polozaj ?
Pozdrav!!
Astrolog Vesna11:01 поподне
Zavisi koja je planata vladar sedmog polja.
Svakako označava snažnu identifikaciju bracnog partnera sa natusom. Ako je u
pitanju planeta malefik, može značiti neprijatan pritisak na natusa i pokusaj
da promeni njegovu prirodu ili ograniči slobodu. Prosto, nema univerzalnog
odgovora. Nekada se takvim polozajem stvara simbiotska veza, koja je neprirodna
i potire individualnost oba partnera.
Анониман11:51 пре подне
Rjekao bih da je Benefik :) Vladar sedme je
Jupiter, nalazi se u prvome polju, na 1C Raka.
Hvala ljepo
Анониман7:11 поподне
Dibar dan. Da li se planete u sedmom polju
odnose uvek na partnera i brak ili mogu biti vezane i za posao,eksponiranje ? I
da li se nacin na koji cemo upoznati partnera gleda kroz vladara sedme il prema
planetama u njoj ?
Veliki pozdrav.
Astrolog Vesna8:09 поподне
Kada se analizira neko od polja, više se
daje na vaznosti vladaru polja nego planetama pozicioniranim u njemu.
Karakteristike bračnog partnera , kao i način upoznavanja se pre svega
posmatrau kroz vladara 7 polja, a priča se kompletira analizom planeta
pozicioniranim u njemu. Javni posao je determinisan izmedju ostalog 7 poljem.
Potrebna je povezanost serije 10 (10 polje, Saturn, Jarac ) sa serijom 7, da bi
se to potvrdilo.
Анониман8:14 поподне
Ako sam dobor razumjela, potrobno je da
postoje dobri aspekti izmedju 10 i 7, kao i da jedna od njih ima veze sa
Saturnom, bilo kao vladaremm il planetama u njima.
Astrolog
Vesna8:34 поподне
Upravo tako. Dovoljno je da su vladari 7 i
10 polja u interakciji. Aspekt sa Saturnom je dobrodošao, jer je prirodni
vladar polja karijere.
Анониман6:32 поподне
Moj vladar sedme je Mesec koji je otisao u
prvu,ima kvadrat sa Saturnom(10 kuca,strijelac),da li cu imati problema u braku
ili se na nesto drugo odnosi?Inace svi drugi aspekti Meseca su harmonicni...
Veliki pozdrav
Astrolog Vesna10:08 поподне
Vaš vladar braka Mesec, je aflikovan od
Saturna što ukazuje na karmičku vezu sa budućim bračnim partnerom. Kao vladar
partnerovog 4 polja, možda ćete imati problem sa pronalazenjem odgovarajuceg životnog
prostora. Zajednički zivot sa suprugovim roditeljima nije preporučljiv. Mozda će
partner imati “tesku narav” ili vas povredjivati emotivnom distancom. Povoljno
je sto Mesec ima dobre aspekte sa drugim planetama. Iskoristite Mesečev
potencijalni sekstil koji ima sa benefikom, da kroz prirodu te planete i njen
položaj, amortizujete eventualnu bracnu napetost, bilo kojeg porekla da je.
Анониман12:08 пре подне
Zdravo. Sta podrazumeva pojam sudbinske
ljubavi? na koje planete i polja bi se moglo odnositi ? pozdrav!
Astrolog Vesna
Astrolog Vesna
Ako bi termin sudbinski susret, pretpostavljao
unapred predodredjen susret, onda su u zivotu svakog pojedinca brojni . Vecina
susreta sa osobama sa kojima natus u ovoj inkarnaciji ima emocionalnu povezanost,
su unapred predodredjeni. Reklo bi se karmicki, prem da sudbina nije u
potpunosti jednako karma. Roditelji,ljubavni partneri, sopstvena deca, u
velikom broju su u karmickoj vezi sa natusom. O tome procitajte u tekstu -
Karma u uporednom horoskopu - . Pa prema tome, vecina emocionalnih odnosa tokom
zivota je sudbinski uslovljeno. U zavisnosti od kvaliteta medjusobnog karmickog
odnosa, takve veze mogu biti prijatne ili neprijatne po osobu.
Анониман2:20 пре подне
Vesna, koje planete ili aspekti nam daju
starijeg i izuzetno starijeg bracnog druga ?
Astrolog Vesna2:37 пре подне
Vrh 7 polja u Jarcu, vladar 7 polja u
aspektu sa Saturnom, Venera aspekt Saturn. Ako tu Merkur nije umesao prste
(podmladio) ili Uran kao faktor iznenadjenja, partner bi trebalo da bude
stariji vise od 7 godina. No to nije pravilo. Cesto partneom dominira
Saturnovska energija koja se manifestuje na druge nacine. Moje astrolosko
iskustvo namece ucesce Plutona u vec navedenim aspektima sa Saturnom, koje bi
mogli da donesu znatno starijeg partnera.
Astrolog Vesna4:47 пре подне
Ako je kvadrat aplikacioni ili egzaktan,
izvesno je da ce osoba proci kroz neminovnost fatalne ljubavne vezanosti.
Preplitanje ljubavi i patnje, zadovoljstva i bola. Venera kao slabija, biva pod
uticajem magneticnosti i ekstremne polarnosti Plutona. Kod Venere u Škorpionu,uticaj
Plutona u aspektu je prepoznatljiv i bliskiji njenoj prirodi. Napet aspekt moze
biti do odredjene mere amortizovan ako je Pluton kao jedan od partnera, nosilac
profesije lekara, policajca- spesijalca, udovca,"žestokog momka".
Takav intenzitet strasti ne stvara ni jedan drugi aspekt. To bi trebalo da bude
dovoljn,da bi se okarakterisalo kao pozitivno. Mozda bi neko pozeleo da menja
svoju Veneru u Devici u konjukciji sa Saturnom za Veneru u kvadratu sa Plutonom
(ili obrnuto) Sve je individualno.
Анониман2:16 поподне
Znaci li to da osobu kroz zivot prati taj
,,kvadrat u ljubavi,, ili naprosto ako je vl.pete venera koja je u kvadratu sa
Plutonom, vise se oseca u dobu ,,predbracnih ljubavi,, ?
Astrolog Vesna5:56 поподне
Doza fatalnosti osobu ce pratiti tokom
zivota kroz ljubav i decu iz domena polja
odakle Pluton dolazi. Ali ste u pravu da se odnosi najvise na ljubavne veze.
Poruka ovog kvadrata je da osoba prihvati moguce gubitke na ljubavnom polju i
bude spremna na transformaciju dotadasnjeg shvatanja ljubavi i braka. O braku
prica vladar 7 polja i dispozitor, ali ce energija 5 polja i tu biti prisutna.
Анониман10:05 поподне
kako venera vlada petim a pluton sestim gde
se i nalazi u svom sedistu moze dati i preokupiranost poslom,
Анониман12:36 поподне
Meni je Strijelac u 7. kuci, a planeta
Uran. Procitala sam negdje da je to lose za brak i da uglavnom predstavlja razvod,
cak i vise razvoda. Zanima me da li to uvjek mora da bude tako? Hvala unapred!
Astrolog Vesna4:48 поподне
Prisustvo Urana u 7 polju ne mora pod
obavezno znaciti razvod braka. U zavisnosti od njegovih aspekata, polozaja i
aspekata vladara 7 polja i Venere, moze se doneti neki zakljucak.Partner moze
imati Uranijanske osobine i amortizovati ovaj uslovno receno negativan polozaj
Urana.
Анониман12:47 поподне
Da li je tacno da je ,,rizicnije,, kada je
vladar sedme vodolija nego kad je sam Uran u sedmoj?
Astrolog Vesna4:29 поподне
Teoretski, vladar polja je bitniji
pokazatelj desavanja u odnosu na pozicioniranu planetu i istoj kuci. Ipak, pri
analizi horoskopa mora se proceniti koja od ove dve planete (dispozicije i
pozicije) je aktivnija i koja intenzivnije izrazava svoju prirodu.
Анониман1:10 пре подне
Poznato je da na osnovu vladara sedme kuce
i polja u kom je pozicioniran mozemo naslutiti kako upoznajemo bracnog
partnera...Kada je vladar sedme u petoj, to su otvorena mesta, zabave,
koncerti, vladar sedme u cetvrtoj-neko iz komsiluka,rodbine....u devetoj na
putu,fakultetu itd... Sta se desava kada je vladar sedme u prvoj - polju nase
licnosti ?? Da li se onda gleda dispozitor ?
Astrolog Vesna3:08 пре подне
Vladar sedmog polja u prvom, ukazuje da
buduci bracni partner "pronalazi" vlasnika horoskopa, ma gde da se
nalazi. Na samo mesto moze ukazati eventualno vl Asc, jer je to omiljeno mesto
natusa.
Анониман4:36 пре подне
Venera u Blizancima u trećoj
kući!Jupiter,Saturn i Pluton(retrogradni svi) u sedmoj čiji je vladar
Devica....ja ću prošišati pored tog nekog karmičkog princa,sve zbog jednog
Blizanac-Vaga?
Astrolog Vesna8:47 пре подне
I da zelite da se mimoidjete, necete
uspeti. Mozda je bas Blizanac Vaga- taj princ. Dispozitor njegovog Asc , kao i
Jupitera, Saturna i Plutona iz vaseg 7 polja je zajednicki, odnosno Merkur.
Dovoljno je da vas princ ima neku od licnih planeta u konjukciji sa stelijumom
u 7 polju.
Анониман1:58 поподне
Hvala Vesna na odgovoru.Moj znak je Bik,Asc
Ribe...doće meni moj Blizanac sam:),samo dok prevagne;)!Ne
odustajem!Pozdrav..doće meni moj Blizanac sam:),samo dok prevagne;)!Ne
odustajem!Pozdrav
vodolija8511:41 поподне
Vesnice.. ja sam ascd rak a 7 polje u
jarcu.. vladar sedme se nalazi na kraju pete.. Sada mi tranzitni saturn usao u
peto polje.. mnogo sam se zaljubila ali me plasi.. poceo je da se ponasa bas
kao taj saturn, muci me, hladan je a neda mi da odem.. u uporednom horos.skoro
svi aspekti su harmonicni sem konjukcije moj mesec njegov saturn.. ja imam
osecaj da je to on, karmicka veza ali me plasi ta konjukcija.. da li znaci da
cu u toj karmickoj vezi deblji kraj ja da izvucem? njegova venera je u mom
prvom polju.. sextil moj mesec nj.sunce, sextil moja venera nj.mesec,trigon
venera mesec i uran.. zasto je sa saturnom sve tako komplikovano.. godinu dana
me mucio dok je bio retr.preko meseca.. nece valjda sada i ovo polje da mi
unisti?
Astrolog Vesna2:53 пре подне
Astrologija je kompleksna nauka i na osnovu
pausalnih tekstova se ne moze dokuciti prava priroda planeta. Zelim da
doprinesem razbijanju šablonizovanog posmatranja Saturna. U mitologiji, kao bog
vremena - Hronos, Saturn je " ONAJ KOJI JE DOŠAO U PRAVO VREME ".On
je ucitelj na prvom mestu i kroz mucne, bolne situacije nas gradi kao licnost.
Njegova uloga je da kroz iskusenja koja donosi, proveri kvalitet licnih i
medjusobnih relacija. Pri tome, posle iskustva i bliskog dodira sa njegovom
energijom, OPSTAJU SAMO PRAVE VREDNOSTI. Suprotnost Neptunu koji idealizuje i
gradi kulu od karata, od laznih vrednosti. Tranzit Saturna kroz 5 polje koji
vec osecate, donosi proveru vrednosti vase ljubavne veze. Narocito je snazan u
vasem slucaju, jer u sinastriji imate konjukciju vaseg Meseca i njegovog
Saturna. To jeste karmicka veza, a njena snaga zavisi od orbisa konjukcije. U
vasoj vezi vas partner ima trenutke kada je distanciran i misli da realnije
sagledava situaciju, ponasa se dominanto. Tranzitni Saturn prikaze osobe u
pravom svetlu, odnosno cak onu njihovu tamniju stranu licnosti. Sreca je u
tome, da posle njegovog prolaska nemate zabluda o sebi i partneru. Tacno znate
sta od njega mozete ocekivati kao najtezu opciju. Veza privremeno gubi na
leprsavosti tokom tranzita, no po prolasku, apsolutno necete imati nedoumice da
li je to pravi partner za vas. Narocito kada udje u kojukciju sa natalnim
Saturnom. Obzirom da vam je Saturn vladar 7 polja. a pozicioniran u 5, njegov
tranzit moze doneti (potvrditi) ozbiljnu vezu koja se osim na osecanjima
zasniva i na odgovornosti i stabilnosti. Ta ljubav lako moze prerasti u brak,
ako izdrzite njegova iskusenja tokom tranzita.
vodolija855:06
поподне
Divan text.. hvala Vesna
Анониман11:41 поподне
Vl 10 u 7, vl sedme u trigonu sa MC-om.. Na
sta ovaj aspekt moze ukazati kad se govori o karijeri ?
Pozdrav.
Astrolog Vesna11:51 поподне
Mogucnost da je poslovni angazman uspesno
vezan za javnost.
Анониман12:12 поподне
Sta znaci kada nam je vladar (Saturn i
Uran) 7. polja (Vodolija (cijelo)) u 5. u Strijelcu? I vladar u suvladar su mi
u 5. u Strijlcu... I sta znaci kada nam je pratno 7. polje... Tacnije bez
planeta?
Astrolog Vesna1:49 пре подне
Ulazak u brak iz ljubavi sa karmicki
odredjenim partnerom. On moze imati brak iza sebe ili poticati iz kruga
prijatelja. Partner nekonvencionalan pre svega u shvatanju vrhunshe svrhe
života, koju ispoljava velikodusno kroz ljubav, ali sa izrazitom potrebom za
ocuvanjem licne slobode.
Анониман1:35 пре подне
Vladar 7. polja (mjesec) je u 1., u jarcu,
a vladar 1. (saturn) u 7.u raku. Ima li znacaja to sto je vladar 5.u 9. (vaga),
u kojoj su se nagurale venera, merkur, mars, pluton, a na samom kraju kuce i
uran? Koja planeta predstavlja partnera? Hvala.
Astrolog Vesna3:25 пре подне
Mesec u Jarcu je partner. Sve ostalo ga
dodatno opisuje. Pozdrav
Анониман5:15 поподне
Imam Uran u 7. kuci (stacionaran)i Mars takodjer
(direktan) koliko znam to predstavlja karmicki brak, partner opet ima Saturn
retrogen u sedmoj kuci (vladar sedme mu je u prvoj kuci), sto isto znaci
karmicka veza (?) u uporednom Merkur konjukcija Venera, i Venera konjukcija
Pluton, ima li tu naznaka da je upitanju karmicka veza ili se to samo meni
cini??? Hvala unaprijed!
Astrolog Vesna8:58 поподне
Niste mi napisali u kom znaku vam je Asc,
pa cu odgovoriti na osnovu poznatih podataka. Uran je prirodni vladar 11 polja
i 5 derivtnog polja buduceg bracnog partnera u konjukciji sa prirodnim vl prvog
polja - kuci. Za brak se odlucujete naglo, prija vam ljubav partnera bez obzira
na turbulencije i oscilacije u vasem odnosu. On vam je poznat iz prethoidnih inkarnacija.
Na karmicki odnos vise ukazuje konjukcija Venere (vl 5 polja partnera?) i
Plutona u uporednom i Saturn R u njegovoj sedmoj. Svakako ste u proslim
zivotima sa njim imali blizak ljubavni odnos, a vasa veza je dramticno
prekinuta smrcu ili metaforickom smrcu jednog od vas. U vasem sadasnjem odnosu,
postoiji doza fatalnosti. Osrvarujete dobru komunikaciju.
Анониман2:15 поподне
Da Venera je u 5. kuci ali mojoj zajedno sa
Suncem i Merkurom, (kod njega 5. kuca prazna ali je u ribama vladar u 1.kuci).
Asc mi je u Biku njegov u Skorpiji, e sad izvinjavam se ali u prvome postu sam
napravila (izigleda) kardinalnu gresku jer navedena konjukcija odnosi se na
KOMPOZITNI horoskop sto je izgleda totalno drugacije od uporednoga, medjutim
naisla sam na jedan strani sajt koji radi sinastriju-tj. uporedni (mislim da
sad razlikujem ta dva pojma) pa mi je izbacilo (ako je to tacno!) veliki broj
konjukcija: (on je prva ja sam druga planeta)
MS-Sunce,Neptun-Mars,Sunce-Saturn,As-Saturn,Saturn-As,Jupiter-Saturn,Saturn-Mjesec,Venera-Saturn,Merkur-Neptun,Neptun-Uran.
E sad ono sto mogu da primjetim ja kao laik da se kroz sve te konjukcije
provlaci sto moj sto njegov Saturn, pa bi onda bilo to upravo sto ste rekli da
ima tu karmickoga udjela (uzimajuci u obzir njegov R Saturn u 7. kuci)???? Hvala
Vam jos jednom i izvinjavam se na pocetnickim greskama. Pozdrav za Vas!
Анониман8:23 поподне
Draga Vesna,
da li je mogucno ulazenje u brak sa osobom
sa fakulteta, ako je vl. 9 u 7, pritom je to Uran.A Venera je u pozicionirana u
9-oj i u polusekstilu sa Uranom iz sedme.
Lep pozdrav!
Astrolog Vesna9:55 поподне
Pozicija vladara obecava brak sa osobom sa
fakulteta. Narocito ako Uran iz sedme kuce ima harmonican aspekt sa vladarom
Asc. Pozdrav
Анониман10:14 поподне
Lenj je Uran, pa ne pravi aspekt sa vl Asc,
medjutim....osoba je asistent, filozof :) Mozda i to moze da se upakuje sa
Uranom :)
pozdrav
Astrolog Vesna10:25 поподне
Svakako, jer je Uran prirodni vladar
jedanastog polja, magistrature, odnosno asistenta na fakultetu. Pri tome je
Uran vladar devetog polja, sto ukazuje na sirinu horizonata u prepoznavanju
pogleda na zivot, filosofije.
Анониман10:40 поподне
Da li odgovara toj prici i podatak da je vl
sedmog - Jupiter u Raku... a gospodin asistent je nezni Rak :) :)
Astrolog Vesna11:31 поподне
Kod vas se nagovestava potpuno ispunjenje
astrosimbolike. Najcesce polozaj vladara sedmog polja u znaku, ukazuje na isti
polozaj Sunca partnera (Zodijacki znak) ili njegovog Asc . U svakom slucaju,
taj znak bi kod partnera morao biti istaknut.
Анониман2:11 пре подне
:) U sedmom polju, pored Urana, nalazi se i
Neptun u jarcu.. mozda ga zato krase magnetski plave oci, svetao ten, donekle
pasivno,zabrinuto lice, sve skupa jedan hladan, ostar utisak ostavlja..i
naravno decenija godina vise..
Pa..mozda sam nasla onu drugu polovinu,
cuveno sedmo polje ili su mastanja odradila svoje:)
Veliko Vam hvala.
Astrolog Vesna2:28 пре подне
Razveselili ste me svojom poetikom i
poznavanjem astrologije. Hvala Vama na zanimljivim pitanjima i komentarima.
Анониман12:23 пре подне
meni je vladar sedme,neptun u cetvrtoj kuci
u jarcu,mada je vrh cetvrte u strelcu. Zna li neko sta bi to moglo biti :D
molim vas nemojte mi samo reci da je neko iz komsiluka :) ne podnosim ih bas :D
Astrolog Vesna2:20 пре подне
Nasmejali ste me. U pravu ste, trebamo se
osloboditi misaonih stega i ne vezivati kuce horoskopa za dva ili tri pojma.
Najpre to ne bi trebao biti niko iz komsiluka (to bi strogo gledano bio polozaj
vl 7 u 3 kuci). Odgovor lezi u analizi celokupne natalne karte. Ne znam da li
cu vam pomoci li zakomplikovati odgovorom. Osim Neptuna, pogledajte polozaj
Jupitera kao su vladara Riba, njegov polozaj u kuci i aspekte. Zatim vasu
cetvrtu kucu mozemo posmatrati kroz derivatne kuce. Mogli bi ste ga upoznati na
slavlju, zabavi kod kumova (peta od dvanaeste). Na radnom mestu svoje
prijateljice (sesta od jedanaeste). Preko prijatelja vase tetke (jedanaesta od
seste). U kuci mladje sestre vase prijteljice (treca od jedanaeste je
prva-prijateljicina sestra, a njena kuca je vasa cetvrta)i tako u nedogled. Da
biste stekli ideju o mestu upoznavanja, pogledajte dispozitora Neptuna- Saturn,
aplikacione aspekte koje pravi i polozaj planeta koje aspektuje. Pozdravljam
Vas.
Анониман2:31 пре подне
Moja prijateljica ima vl sedme Saturna u
osmoj...vidjala je svog partnera u svom komsiluku redovno i nije joj bio ni na
kraj pameti, cak je isticala da joj nije jasan oblik njegove glave....... a
sada, tj.godinama uziva u stabilnoj Saturnovskoj vezi-braku sa tom istom
,,cudnom glavom''..
Анониман2:00 пре подне
Na koje znakove najviše utiče tranzitni
Uran ulaskom u Ovna?
Astrolog
Vesna2:10 пре подне
Najintenzivnije utice na kardinalne znake
Ovna/Vagu i Jaca/Raka.
Kod Ovnova cije je Sunce na pocetnim
stepenima znaka, tranzitni Uran je u konjukciji sa istim. Pravi opoziciju na
znak Vage,a kvadrat na znak Raka i Jarca.
Devica se nasla na meti Urana kroz
prisustvo Marsa, kao Uranovog dispozitora. Mars ce u Devici boraviti
neuobicajeno dugo, do 3 jula 2012 godine.
Uskoro cu napisati tekst o tranzitima
transsaturnovskih planeta i uticaju na znakove, tokom 2012.
Анониман2:53 пре подне
Moram da primetim promenjen font slova :)
Astrolog Vesna4:19 пре подне
U pravu ste. Ipak sam vratila na Times New
Roman, elegantnije je. Tehnicke mogucnosti su ogranicene, domen nekomercijalan,
nema mogucnosti za poddomene. Ja sam kao potpuni laik autor dizajna i vecine
postova na blogu. Po sistemu "sam svoj majstor".
Анониман4:49 пре подне
U tom slucaju,pohvale za mastora :)
Sa Merkurom u ribama, ja volim vezen stil i
ne mnogo citak nasin pisanja,fontova..ali, za Merkura u znaku device, Times New
Roman se podrazumeva :) Jasno,pravo i jednostavno :)
Astrolog Vesna3:34 поподне
Hvala. Eh, zmislte kakav bi dizajn meme
zadovoljio sa Venerom (Strelac) u trigonu sa Mesecom (Lav). Pri tome Venera
sekstil Merkur. Merkur konjukcija Saturn u Vodoliji. Reprezentativno, sa
stilom, inovativno,neuobicajeno sa dodirom patine....
Анониман4:28 поподне
To objasnjava prisustvo boje starog zlata
(levo) Dispozitor Venere bogati Jupiter (koji ceni vrednosti,sija, asocira na
bogatstvo) u trigonu sa Mesecom u Lavu. Mesec svetlo,zena a Lav zlato,moc.
Mozda nekada unesete jos ,,svetlecih efekata'' :) Gde Jupiter i Uran umesaju
prste, vatromet mora da bljesne :)
Astrolog Vesna4:59 поподне
Lepa analiza :)
Astrolog Vesna5:27 поподне
Dodala bih…. U pozadini je Egipatska kamena
statua Nefertiti “Lepotica je stigla”. Ve./ Sag tr Mo/Le – zenska figura iz
strane kulture. Vladarka cije ime je poznato svim savremenim civilizacijama.
Ve sekstil Me konjukcija Sa, ima verbalnu
poruku. Struktura stara, kamena, u Aq- bezvremena, vezana za drevne
civilizacije.
Pozadina crna, Asc-Sc. Temeljno ponovljene
informacije Me (r) konjukcija Sa u trecoj kuci
Анониман11:38 поподне
Veoma ste zanimljivo i detaljno preveli
simboliku, nastojacu da upamtim ovaj primer, jer sam veliki uzivatelj istorije
umetnosti :)
Moram da napomenem da sam u svom ranijem
skolovanju kroz svoje seminarske radove protezala elemente Rimske,Starogrcke i
Egipatske civilizacije, zanimaju me price o Bliskom istoku.
Snaga i uzvisenost kulture na visi,
produhovljen nacin. Kako mi je Venera u 9. u Vodoliji, jasno mi je otkuda
proistice zainteresovanost za iste. Zanimljivo je da najraniji zapis o
korišćenju šminke datira iz prve egipatske dinastije :)
Mozete li mi reci sta predstavlja globalno
prisustvo vesele trojke- Venere, Fortune i Severnog cvora u 9-pm polju ?
Astrolog Vesna8:24 поподне
Ostvarivanje sopstvene vrhunske zivotne
svrhe kroz ljubav prema uzvisenim ljudskim idealima, duhovnosti, lepoti,
skladu, pravdi na univerzalnom nivou. Venera je vladar Egipta i staih stranih
civilizacija kao i upste estetike. Deveto polje u Vodoliji vam donosi
sposobnost sublimacije proslosti i sadasnjosti, negirajuci vreme, u jedinstvenu
kategoriju POSTOJANJA PRAVIH VREDNOSTI.
Анониман11:42 поподне
Moj vladar 7-og polja je Merkur koji je u
devetom(vaga),ima sekstil sa Saturnom(strelac,na pocetku 12-og polja),da li to
znaci da ce partner biti stariji ili mladji?
Od ostalih aspekata pravi kvadrat sa
Neptunom(1 polje,jarac),konjukciju sa Suncem(devica,9 polje)te konjukciju sa
MC(vaga).Asc u strelcu,Jupiter(ribe,3 polje)
Nikako da sklopim kockice,molim Vas za
misljenje?
Pozdrav!
Astrolog Vesna1:45 пре подне
Mnogo informacija koje su nepotpune jer ne
znam koji su aplikacioni, egzaktni i separacioni aspekti. Ne moze se Natalna
karta prepricati. Pitanja treba da su sazetija i zanimljiva ostalim citaocima.
Merkur je signifikator vaseg buduceg bracnog partnera, pa ce svakako biti
mladolik. Po onome sto ste naveli, najverovatnije nesto mladji ili vrsnjak.
Анониман8:08 поподне
Vesna,sta znaci kad se mesec partnera nadje
na njenom Asc,ko tu koga voli?
Astrolog Vesna9:57 поподне
Na osnovu jedne kojukcije u uporednom
horoskopu, nezahvalno je davati odgovor.
Pojednostavljeno, vlasnik Meseca
emocionalno uzdize vlasnika Asc na pijedestal svojih osecanja i zelja. Naravno,
ako Mesec nije aflikovan.
Анониман10:10 пре подне
U 7. polju imam Veneru u raku i Jupitera u
lavu. Vladar 7. polja je mesec u 1. polju u jarcu i sunce u 5. polu u
blizancima. Da li to znaci 2 braka?
Astrolog Vesna
Astrolog Vesna
Ne pod obavezno. Dcs vam pocinje u dvojnom
znaku a dispozitor Jupitera je takodje pozicioniran u promenjivom znaku.. Motiv
za ulazak u brak je ljubav i lagodnost zivota u dvoje. Kada dodje vreme za to,
nadjite pravi balans izmedju posvecivanja porodici i karijeri. Mozda vam se
desi da udjete u vanbracnu ljubavnu vezu, jer Jupiter trazi obilje, a njegov
dispozitor je u polju ljubavi.
Анониман1:19 пре подне
U 5. polju imam veneru u biku a jupiter u
4. u ovnu.Inace sam blizanac sa podznakom u strelcu. Hoce li ovi povoljni
tranziti u 2012 god. napokon deneti srece u ljubavi posto sam citala da ce za
blizance biti povoljna ova godina? pozdrav
Astrolog Vesna2:49 пре подне
Jupiter ce vam praviti konjukciju sa
Venerom u prvoj polovini godine. Od juna 2012 godine ce uci u znak Blizanaca i
praviti konjukciju sa Suncem, koje je dispozitor braka. Naklonjeni tranziti za ljubav
i brak. Od oktobra 2012 godine, Saturn ulazi u znak Škorpiona i pravice
opoziciju na vasu Veneru u ako je na prvih 9 stepeni Bika. Oprez da ne
zanemarite ljubavnog partnera.
Анониман10:54 поподне
U mom natalu Mars se nalazi u konjukciji sa
Venerom. Da li ima znacaja ako je Mars vladar 7.polja osobe koja nam se dopada
?
Astrolog Vesna11:30 поподне
Ako je Mars signifikator vase
simpatije, onda se ona i posmatra kroz Mars u vasem horoskopu. Mars konjukciji
sa Venerom, daje sanse da se ljubav ili nesto vise ostvari.
Анониман11:53 поподне
Iako Merkur traznitira Vodolijom,
koncetracija mi je ometena :) Nemojte zameriti :)
Simpatijin Descedent je u znaku ovna. A
moja natalna Venera je u konjukciji sa natalnim Marsom-takodje mojim..
Da li to donosi ljubav, kao ste ste
prethodno objasnili ?
Astrolog
Vesna12:21 пре подне
Ha. Ha. slatki ste :) U tom slucaju Mars je
signifikator njenog buduceg bracnog partnera. Logicno bi bilo da joj je Asc u
Vagi, pa je njen signifikator Venera. U vasem horoskopu, nju odredjuje Venera (vasa),
pa u konjukciji sa Marsom (vasim), daje jos bolju pricu od predjasnje. Odnosno,
ona je predstavljena Venerom, a vi svakako Marsom, bilo koje kuce da je vladar
:)
Анониман12:28 пре подне
To znaci da se mi volimo ? :)
Astrolog Vesna
Astrolog Vesna
Ako konjukcija Ve/Ma nije aflikovana, znaci da je moguca obostrana fizicka privlanost, strast. Da bi se ostvarila prica o ljubavi, treba mnogo vise pokazatelja.
Анониман12:38 пре подне
A trigon muskog Sunca sa zenskim Mesecom
moze dati emocije :)
Astrolog Vesna12:45 пре подне
Da. Odgovore na takvu vrstu pitanja, mozete
naci u teoretskim objasnjenjima na mnogim astroloskim sajtovima.
Анониман8:18 поподне
Koji aspekt moze biti odgovaran za velike
razlike u godinama emotivnih partnera, 20-30 god...
Pozdrav :)
Astrolog Vesna11:04 поподне
Saturn, Pluton sa dispozitorom sedmog
polja ili Venerom. Pozdrav:)
Naja11:14 пре подне
Pozdrav Vesna! Mozete li mi reci gde se
upoznaje bracni partner ako je vladar sedme sunce otisao u drugoj kuci i pravi
trougao sa uranom u desetoj kuci, pri tom je sunce u ovnu, a uran u strelcu?
Astrolog Vesna6:02 поподне
Naja, na osnovu samo ova dva podatka,
obzitom da vam je Uran vlada Asc, u 10 kuci, a Sunce signifikator buduceg
bracnog partnera, verovatno preko vasih poslovnuh kontakata vezanih za novcane
transakcije. Moguce poznanstvo u okviru politickog angazmana, vezano za ucesce
u pol. strankama.
Iva5:45 поподне
Dobar dan vam zelim.Mnogo bi mi znacilo
vase misljenje i izvnite sto je post preopsiran.
Da li cemo partner i ja ostvariti bracnu
zajednicu...Njegov vl. sedme- Venera je u konjukciji sa mojim Suncem,u trigonu
sa vl.moje prve, Jupiter uz moj Asc (pritom ja imam natalno vl.7 u 1-Jupiter)
Moj Mesec je u konjukciji sa njegovim Asc i u trigonu sa njegovim Suncem.
Unapred hvala
Astrolog Vesna7:01 поподне
Iva..... tesko je prepricati natalnu
kartu. Koliko sam shvatila, vama je Asc u Blizancima, a Vas Merkur gradi trigon
sa partnerovom Venerom, kao i konjukciju sa vasim Suncem. Sunce i Mesec u
trigonu sa vasim Mesecom u konjukciji sa partnerovim Asc. Dobar balans zenskog i
muskog principa u vezi (Anima i Animus). odlicna komunikacija, postojanje
intenzivnih ljubavnih osecanja, i snazna fizicka privlacnost. Ako nema vecih
aflikacija, odlicne su vam predispozicije za brak. :)
Анониман6:04 пре подне
Zdravo Vesna, moj znak je Blizanac, asc
Vaga, dsc tj sedmo polje mi je u Biku, planeta vladar sedmog polja Merkur.
Koliko sam shvatila, aspekt i nije bas pozeljan. Mozete li mi otprilike,
okvirno reci sta da ocekujem?
Unaprijed hvala!
Astrolog Vesna8:12 поподне
.......... Informacije koje ste poslali
ni malo nemaju smisla. Ako vam je Asc u Vagi, onda vam je logicno i jedino
moguce Dsc u Ovnu. A vladar 7 polja ne moze biti Merkur nego Mars. Dispozotor
vaseg Sunca je Merkur.
Анониман8:51 поподне
Cao Vesna,moja sedma kuca je u biku,mesec u
blizancima u sedmoj kuci. Vladar sedme u cetvrtoj (venera u ribama,sunce u
ribama i mars u ribama,sve tri planete u cetvrtoj)Jedanaesta u vagi a vladar
jedanaeste u cetvrtoj...mozete li nesto malo reci o tome? sta da ocekujem...
Unapred hvala!
Astrolog Vesna5:12 поподне
Vladar sedme kuce............ Vas
impuls za se ostvarite kroz porodicu je jak. Odluka da se udje u brak moze biti
naglo doneta. Vas buduci bracni partner moze poticati iz kruga prijatelja ili
ce se upoznavanje odigrati preko prijatelja.
Obzirom da vam je Mars vladar pete kuce
(u 4), a Mesec osme (u 7), postoji verovatnoca nenadana trudnoca ubrza vasu
odluku da se odvazite na brak.
Анониман3:23 поподне
Cao Vesna! Moj znak je riba,podznak
skorpija,dsc bik.. Venera,jupiter i sunce u ovom periodu od marta,pocetak
aprila prolaze kroz moje sedmo polje..Da li to znaci da moze da obnovi vezu sa
osobom sa kojom sam bila u vezi zbog retro venere...hvala unapred :) dada
Astrolog Vesna4:52 поподне
Dada...................Tranzitna Venera
ce krenuti retrogradnim hodom 15 maja u trenutku kada bude na 23.58 Blizanaca.
Ako u natalnom horoskopu imate R- Veneru, tranzitna Venera ce u tom periodu
boraviti u vasoj osmoj kuci, postoji verovatnoca da obnovite vezu sa partnerom
sa kojim ste ziveli kroz pojacanu obostranu strast.
Obzirom da ce Venera boraviti u znaku
Blizanaca, njena nestalna priroda nece doprineti stabilnosti veze.
Venera4:25 поподне
Cao Vesna, kako biste opisali aspekt vladar
devete pluton u opoziciji sa venerom? Da li to obavezno znaci neostvarena
ljubav sa nekim ko mi predaje na fakultetu. Inace venera mi je jako dobro
postavljena u drugoj kuci osim ovog aspekta.
Astrolog Vesna4:38 поподне
................ Dozivecete
transformaciju na polju licne filosofije, vrhunskih ideala, vere, pod uticajem
(buduceg) bracnog partnera. To ce se odraziti na potrebu da se u ljubavnim
odnosima usaglasite sa partnerom i na tom polju se oslobodote "ljubavnih
ostataka proslosti". Ako je Venera vladar 3 i 8 kiuce, preobrazaj ce se
dogoditi kroz nacin percepcije i seksualnost.
Анониман6:45 поподне
Vesna hvala puno na odgovoru :) ali posto
nemam retro veneru u natalu onda nema nista od bivseg ili? :) dada
Astrolog Vesna8:33 поподне
Dada...................Ako vam Venera
nije u jakom aspektu sa Saturnom (staro),a pri tome nije R, povratak bivsem
partneru nema svrhu (bez namere da zvuci grubo) :)
Анониман9:54 поподне
Kada je vladar 7 u 1, partner nas pronalazi.
Vl.Asc je u desetoj kuci u ribama, a to je njegovo 4-polje.
Znaci li to da cemo se upoznati u njegovom
rodnom mestu,okolini, komsiluku ?
Astrolog Vesna10:08 поподне
................. Moglo bi imati to
znacenje, ako bi vladar sedme kuce bio u aspektu sa vladarom desete. Navedena
pozicija se moze vezati za upoznavanje kroz kontakt vezan za karijeru,
nadredjene, autoritete.
Venera10:21 пре подне
Draga Vesna,koliko je tezak aspekt mesec u
opoziciji sa saturnom,a saturn je na mc? Inace mesec mi je vladar cetvrte kuce
Astrolog Vesna4:50 поподне
Venera..............Mesec opozicija
Saturn se pre svega odrazava na povremeno osecanje emocionalne neispunjenosti,
nesigurnosti. Vezuje se za napet odnos sa jednim od roditelja, najcesce majkom.
Ako je opozicija jaka, moze se manifestovati i kroz padove raspolozenja,
pesimisticnost, nekada i iracionalno strahovanje.
U vasem slucaju Mesec /Saturn su
vladari ose Ic/Mc kao u prirodnom horoskopu, sto samo potvrdjuje navedene
karakteristike ove opozicije. Naglasava karmicku uslovljenost u prodicnim
odnosima.
Dragana3:22 поподне
Postovana Vesna,
ja sam postavila pitanje kao anonimna(nisam
videla vasu molbu da stavimo bar pseudonim), tako da cu ponoviti pitanje u nadi
da ce te mi razjasniti moju dilemu.
Ja sam Rak/Skorpija sa Mesecom na kraju 7
polja koje se zavrsava u Blizancima.Trenutno mi Jupiter seta 7 poljem i preci
ce preko Meseca koji pravi samo jedan aspekt- kvadrat sa Saturnom y Devici u 10
polju.Posto je Mesec dispozitor i Venere(vlada 7 poljem) i Sunca(vlada 10
poljem) koji su u 9 polju,sta mogu da ocekujem?Da li konacno potpisivanje ugovora
o radu ili neku ljubav?
Hvala vam unapred.
Astrolog Vesna5:58 поподне
Dragana.................. Ako vam je
Mesec u Biku, onda je Venera dispozitor Meseca, a Mesec dispozitor Sunca. U
trenutku kada tranzitni Juiter bude usao u konjukciju sa Mesecom (vladar devete
kuce)i kvadrat sa Saturnom (vladar trece kuce, pozicioniran u desetoj),
aktivirace se trece, sedmo, deveto i deseto polje. Akcenat je na mogucnosti
sklapanja poslovnih dogovora, ugovora.
Obzirom da je Mesec pozicioniran u
sedmom polju, ne treba zanemariti mogucnost da se intenziviraju desavanja
vezana za ulazak u zajednicki zivot, narocito ako je i natalna Venera na neki
nacin aktiirana. Svakako, konjukcija Meseca i tr Jupitera podstice vas impuls
za zasnivanjem porodice.
Dragana1:46 поподне
Draga Vesna,
hvala vam na odgovoru. Moj Mesec je
ipak u Blizancima na kraju 7 polja.
Nadam se upravo onome sto ste rekli-
potpisivanje ugovora o radu koji cekam vec 4 godine, vise nego ulazak u neki
zajednicki zivot posto sam bez partnera.
Hvala jos jednom.
tanjap9:49 поподне
Pozdrav Vesna, jako mi se svidja vasa
stranica i nacin kako odgovarate na pitanja. Na osnovu kojeg aspekta ili
polozaja planeta u sinastriji mozemo zakljuciti da je brak nemoguc,a koji ga
nagovjestavaju? Hvala!
Astrolog Vesna5:15 пре подне
tanjap.....................Hvala :)
Odgovor na vase pitanje je ujedno kompleksan i jednostavan. Ne postoje nemoguci
brakovi. To je pitanje licnog izbora i u zavisnosti od konkretne situacije i
pitanje licne hrabrosti, snage licnosti i samopouzdanja. Mozda ce
kontradiktorno zvucati, ali jedan od najbitnijih faktora je polozaj Asc zasebno
u oba natala, kao i sam temperament osobe.
Ako postoje otezavajuce okolnosti koje
se mogu naslutiti u natalu osobe, ona ce neminovno privuci osobu koja je
"oslikana" kroz napete aspekte natala, a vezane za brak. U svakom
natalnom horoskopu "vec zivi" osoba koja ce se pojaviti u njenom
zivotu u nekoj vrsti relacija. A zatim ce se energije iz natala reflektovati i
na odnose u sinastriji.
Kraljevi su zenili devojke iz
"neprihvatljivog" socijalnog i drustvenog miljea. Neki su gubili
presto, a neki glavu. I u nasoj neposrednoj istoriji ima primera za to.
Astroloski, prepreke sklapanju braka mogu biti prikazane kroz Veneru aflikovanu
Uranom, Saturnom ili Plutonom, pa cak i Marsom ili Jupiterom. Razlozi se
ocitavaju kroz partnera drasticno razlicitog socijalnog statusa, druge
nacionalnosti, vere, neprihvatljivog drustvenog statusa, zbog velike razlike u
godinama, suprostavljanja roditelja ili neprihvatanja okoline.
Iz astroloskog iskustva ali i drustvnog
zivota, znam da se brakovi i pored navedenih objektivnih prepreka sklapaju, ako
je motiv ljubav. Posledice se trpe, ali se snagom licnosti vremenom prevazilaze
u vecoj ili manjoj meri.
A zatim se moze na prvi pogled desiti
paradoks, pa kod ljubavnih partnera koji imaju vrlo skladne aspekte u
sinastriji, proradi Venera ili Mesec u Devici trazeci savrsenstvo. Ne zeleci da
spusti visoke standarde vezane za licne potrebe, osoba se radije odluci na
samacki zivot u uredjenosti i ritmu, u kojem joj prisustvo drugog predstavlja
smetnju.
Nije bez razloga jedan od osnovnih
postulata u astrologiji " Sudbina je čovekov Karakter" ! Sve je
pitanje unutarnje "mere", koja se reflektuje na spolja, pa i na tom
planu. O skladnim aspektima u sinastriji mozete procitati u jednom od mojih
prethodnih odgovora. Pozdravljam vas :)
Astrolog Vesna5:35 пре подне
Dodatak prethodnom
odgovoru..............Osecam potrebu da dodam da me blago receno iznenadjuju i
cude neke kolege astrolozi, koji pri analizi horoskopa na pitanja klijenata
odgovaraju TVRDNJOM. To ce se desiti tada i tada....??? Realno je reci da
postoji izrazita tendencija da se neki dogadjaj odigra u odredjenom periodu
(periodima). Da li ce se zaisa tako i desiti, zavisi u velikoj meri od odluke
natusa. Naravno izuzimajuci subinski apsolutno determinisane dogadjaje kao sto
su rodjenje i smrt.
cvjetic83
7. polje je u biku, vladar venera se nalazi
u 10 polju u djevici, u konjukciji je sa marsom i pravi kvadrat sa jupiterom i
uranom koji se nalaze u drugom polju u strijelcu, venera je jos u sekstilu sa
ASC. Kakav bi mogao biti bracni partner, brak i gdje se upoznajemo?
Astrolog Vesna Keserovic10:20 поподне
cvjetic83............Internet mi puca, a
bloger brise moje odgovore. Pokusacu ponovo. Odluka za ulazak u brak nagla ali
ne i nepromisljena. Intelektualan partner posvecen poslu. Upoznavanje
najverovatnije preko poslovnih kontakata.
Nikola10:29 поподне
Pozdrav Vesna! Da li moja partnerka moze
biti stranog porekla i gde bi se mogli upoznati? jer mi je vrh sedme u biku,
venera u 2. u strelcu konjukcija merkur. Mesec mi je raku u 9. kuci venera
gradi jos i konjukciju sa suncem i sa neptunom ali orbis 7 stepeni.
Hvala!
Nik
Astrolog Vesna Keserovic10:53 поподне
Nikola.................. Vasa partnerka
ce biti visokih moralnih i intelektualnih kvaliteta. Njena interesevonja ce
biti siroka, od filosofije, religije, umetnosti, upoznavanja stranih kultura.
Brak iz ljubavi u kom cete sa partnerkom deliti slican sistem licnih vrednosti,
interesovanja, estetike.
Zbog polozaja Venere u Strelcu i
konjukciji sa Neptunom (validna u okviru 7*), te polozaja Meseca u 9 kuci,
postoji verovatnoca njenog stranog porekla, pa makar u genetskom kodu iz
prethodnih generacija. Susret najverovatnije u okviru okupljanja u kuci
prijatelja.
Pozdrav :)
Flekica10:52 поподне
Zdravo Vesna! Vec sam Vam postavljala ovo
pitanje ali u periodu dok vam blog nije radio. Nadam se da nisam dosadna.Naime,
prije 15 dana Ju mi je presao preko Asc jedan 'poznatiji' astrolog mi je rekao
da iz toga razloga mogu da prekrizim bivsu ljubav, jer cu se ohladiti,ulazim u
novi period te da samim ti bivsi se vise nece javiti. Ju je presao preko Asc
odmah nakon toga bivsi se javio. Ja se nisam ohladila cak sam zagrijanija, a
kako stvari stoje necu jos za dugo. Moje pitanje glasi: Da li se zaista tako sa
sigurnoscu moze tvrditi da prelazak Ju preko Asc znaci i kraj nade za obnovu
starih ljubavi??? Znacilo bi mi vase misljenje posto koliko vidim vi ne gledate
stvari crno bijelo i ne oslanjate se samo na tranzite.
Astrolog Vesna Keserovic10:17 пре подне
Flekice.................Astrolosko
pravilo je da ono cega nema u natalu, ni jedna vrsta predikcije ne moze doneti.
U vasem slucaju je od znacaja pogledati da li vam je natalni Jupiter
retrogragan, kojom kucom vlada i koje planete je dispozitor. Najverovatnije vam
je vladar 8 kuce, sto bi trebalo doneti transformaciju na osi Asc/Dsc. To ne
podrazumeva kraj mogucnosti za obnovu ljubavne veze.
Zatim pogledati da li je vladar 5 kuce
retrogradan, kao i Venera. Ako natal ukazuje na mogucnost vracanja bivsem
ljubavnom partneru, tranzitni Jupiter preko Asc ce samo intenzivirati tu opciju
Samo ako vam neka od navedenih
planeta(vl 5 kuce, Venera) u istom periodu prelaska tranzitnog Jupitera preko
Asc, u progresijama iz retro hoda prelazi u kretanje unapred, moglo bi se
pretpostaviti da je veza sa bivsim ljubavnim partnerom prevazidjena :))
Iva1:03 пре подне
Zdravo Vesna :)
Kakav problem moze doneti vl. sedme -Venera
u 4.u ribama u kvadratu sa Neptunom u 1.u strelcu koji je vladar 4. kuce?
Pozdravcic :-)
Astrolog Vesna Keserovic2:04 пре подне
Iva...............na osnovu ovih
podataka, nesloga, nepoverenje u bracnom odnosu koji je izazvan revoltom
bracnog partnera zbog uticaja koji na vas vrsi primarna porodica. Nije povoljno
da vas stambeni prostor po zasnivanju sopstvene porodice bude zajednicki sa
roditeljskim.
Takodje, pokusaj vaseg uticaja na
partnerovu karijeru je kontraproduktivan. Polozaj jupitera donece vam dodatne
informacije.
Ako je Venera vladar i 11 polja,
nepozeljno mesanje prijatelja u porodicne odnose.
Анониман12:07 пре подне
Draga Vesna,
kakvog bracnog partnera moze doneti
Sunce,vladar 7.polja u 12.polju na 15.stepenu u znaku Jarca, ciji je jedini
aspekt sekstil sa Saturnom,vladarem 12.polja? Negde sam procitala da to moze
biti ljubav iz proslog zivota...bih da cujem Vase misljenje..
Pozdrav, Bilja
Astrolog Vesna Keserovic5:19 поподне
Suce kao prirodni vladar 5 kuce-ljubav, a
vladar kuce braka u znaku Jarca, vec ukazuje na buduci karmicki brak. Pozicija
Sunca u 12 kuci (prethodna inkarnacija, odnosno vasa 1 kuca u prethodnom zivotu),
potvrdjuje da ste sa buducim bracnim partnerom bili u ljubavno bracnoj vezi
koja ce se nastaviti u ovoj inkarnaciji. Pozdrav
Kokcica11:20 поподне
Vladar 7. mi je Jupiter u 1 u znaku raka.
Da li mora da znac ida cu se udati tek kad tranzitni bude prelazio preko DSC il
je povoljna mogucnost i kad bude prelazio preko preko prve?
Cmok cmok
Astrolog Vesna Keserovic4:21 поподне
Kokica........Udacete se kada to bude bio
vas izbor. A kako je Jupiter dispozitor braka, buduceg supruga, trantitom kroz
1 polje-kucu donosi mogucnost upoznavanja buduceg supruga (on vas pronalazi,
prepoznaje). 2013 ce tr Ju uci u konjukciju sa natalnim Ju, pa eto
predispoticija za brak.
Kockica5:02 поподне
Da li veza moze poceti dok je JUpiter u
blizancima jer je to moj podznak, a kad udje u znak Raka i prelazeci preko
nat.Jupitera da donese brak?
Astrolog Vesna Keserovic7:40 поподне
Kockica ili Kokcica....... odgovor ste
vec dobili juce.
Анониман8:50 поподне
Evo da probam i treci put da postavim isto
pitanje.
Meni su i vladar i suvladar retro.Vladar mi
je JU u 12. u biku, gde je ukljesteb, a suvlladar SA u lavu u na samom ICu i
izmedu njih kvadrat.Izmedu vladara JU i dispozitora VE iz 10. takode kvadrat.
Na samom DCu se nalazi NE koji dolazi iz
11. kuce.
Kakav ce biti moj partner i kada ce se
pojaviti, posto vec imam dosta godina?
Da li je ,zbog retro vladara i umesanosti
12. kuce, moj brak karmicki predodreden, kao i ovo cekanje, zbog ukljestenoosti
vladara 7. kuce?
nale777
Astrolog
Vesna Keserovic11:58 поподне
Nale 777 Odgovor na vasa pitanja
zahteva kompletnu analizu natalnog horoskopa, za sta je potrebno nekoliko sati
koncentrisanog rada. Osim natalne analize, podrazumeva i predikcije od godinu
ili vise, sto je jos nekoliko sati rada. Priznacete da je iz vise razloga
nemoguce odgovarati na ovaj nacin, u okviru bloga. Pozdravljam vas :)
ivana10:29 поподне
Da li je lose ako mi je suvladar 7.kuce
Saturn u jarcu u 8.i ima sve dobre aspekte, sa
Suncem,Neptunom,Merkurom,Mesecom.Mora li on uvek biti suvoparan,strog il u
dobrim aspektima daj stabilnost braku?
Astrolog Vesna Keserovic12:18 пре подне
Svidja ti se tekst? Podeli ga prijateljima!
ARHIVA TEKSTOVA