Pretraži ovaj blog

30. lip 2013.

Venera u Lavu- afirmacije

Natalna Venera u Lavu


Venera u Lavu- afirmacije



 Svesna sam sebe i svoje atraktivnosti.
o   Privlačim pažnju  stavom, pojavom i šarmom.
o   Ostavljam druge bez daha!
o   Volim da sam u centru pažnje, stvorena sam za svetlost pozornice!
o   Veredim koliko se to vidi na meni.
o   Skromnost je rezervisana za druge.
o   Ispunjena sam srazmerno divljenju koje dobijam
o   Rodjena sam da budem popularna!
o    Slava, moć i ambicija su moji afrodizijaci!
o   Ja  sam moćna žena pored moćnog muškarca!
o   Uzor sam sebi sama, al volim da sam u društvu moćnih i atraktivnih žena.
o   Moji ciljevi su dugoročni. Imam jasno definisane želje , istrajna sam u njihovom postizanju.
o   Moje prirodno okruženje je medju priznatim, poznatim i slavnim.
o   Strasno se radujem životu i živim ga širokim osmehom i punim plućima!
o   Posedujem sposobnost da diplomatijom (finom manipulacijom) dostignem najviše ciljeve.
o   Osrednjost me ne zadovoljava!
o   Koliko se osećam uspešnom, privlačnom i poželjnom, toliko imam fokusa za dalji uspon.
o   Rešena sam da dostignem svoj cilj.
o   U svojoj profesiji sam uspešna, cenjena i visoko na hijerarhijskoj lestvici.
o   Ja sam sinonim za stil, prefinjenost i lepotu!
o   Savremena sam heroina iz bajke, pop princeza.
o   Kraljica sam  drame,  majstor ljubavnih zapleta punih strasti.
o   Neustrašiva sam, ne plašim se izazova!
o   Svoju dopadljivost proveravam  flertom.
o   Zavešću  te ženstvenošću, osvojiti strašću, zadržati samopuzdanjem !
o   Raduje me spoljašnje i unutarnje obilje!
o   Moja čula stasno uživaju u raskoši  materijalnoj i duhovnoj!
o   Kreativnost je moj unutarnji izraz!
o   Deca su moja radost i ljubav.
o   Deci  ću pružiti najbolje uslove za postizanje najviših životnih ciljeva, jer treba da opravdaju porodično poreklo.
o   Ne volim ograničenja i restrikcije!
o   Plaši me usamljenost, neimaština i tuga!
o   Užasava me nesklad duha i tela!






Čitaoci